Loading...
Huisartsenpraktijk Horstink 2016-10-31T11:42:09+00:00

Huisartsenpraktijk Horstink

Wij willen ons werk graag goed en vakkundig uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Het is mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren. Als u een opmerking of klacht heeft, bespreek deze dan met ons. Bent u na het gesprek niet tevreden of komt u er samen niet uit? Dan kunt u een klacht indienen. Dit kunt u doen door een klachtenformulier over onze praktijk in te vullen. Het formulier is te downloaden via onze website of af te halen aan de balie in de praktijk. Vervolgens levert u het klachtenformulier in op de praktijk. De huisarts neemt uw klacht dan in behandeling. De huisarts of een andere praktijkmedewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we via een afspraak een reactie op uw klacht. Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden. Als u vindt dat we samen niet tot een goede oplossing van uw klacht zijn gekomen, dan kunt u altijd een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie Huisartsenzorg Twente in onze regio, waarbij de huisartsenpraktijk is aangesloten. Ook kunt u direct uw klacht bij de klachtencommissie indienen wanneer u de klacht niet direct met onze praktijk wilt bespreken. Klachtencommissie Huisartsenzorg Twente Postadres Aletta Jacobslaan 55, 7555 PJ HENGELO (Overijssel) Telefoon (074) 256 83 31 Secretaris mevrouw mr. E.D. van Dooren-Wisseborn (te bereiken via het secretariaat van de HKT, mevr. H. van Wieringen)

CONTACT

Hoofdweg 132P, 7676 AJ, Westerhaar-Vriezenveensewijk

0546-659205
0546-657408
Spoed: 0546-658085

http://www.huisarts-horstink.nl